Op basis van onze jarenlange ervaring met customer relationship management (CRM) is CRM010 ontstaan. Onze klanten begeleiden wij naar een efficiënte vorm van relatiebeheer en dat staat of valt met een heldere CRM-strategie. Samen nemen we de visie, doelstellingen en huidige situatie en processen van de organisatie onder de loep. Wat is de ‘Why’ van jouw bedrijf? Waarom doe je de dingen die je doet? Wij vinden het belangrijk om te weten waarom jouw organisatie bestaat. Heel vaak is dat duidelijk, maar veel vaker ook niet. Terwijl het hier gaat om de kern van het bedrijf: het bestaansrecht ervan. Alles wat je doet zou in het verlengde moeten liggen hiervan. Wanneer wij samen onderzoeken en/of omschrijven wat het ‘waarom’ van jouw bedrijf is, met alle drijfveren erachter, kunnen we een context schetsen. We stellen hierbij veel vragen, zoals: Waarom doe je wat je doet? Hoe doe je dat (proces)? En wat doe je dan precies (activiteiten)? Zo ontstaat er een bewustzijn. Over wat jij doet, wat jouw klanten zoeken en hoe je die twee het beste samen kunt brengen. Wanneer wij weten wat de drijfveren van de organisatie zijn, kunnen we met een gedegen strategie aan de slag. Want succesvol relatiebeheer bestaat bij gratie van een goede CRM-strategie!